Hej,
Vi har nyligen skickat ett meddelande samt mail till alla våra kunder med information om en systemuppdatering vi precis genomfört. Anledningen till detta är att vi ska kunna erbjuda våra kunder att själva ändra och verifiera sina uttagskonton direkt på Mina sidor, vilket tidigare inte varit möjligt. Denna uppdatering innebär även att alla kunder måste verifiera sitt befintliga uttagskonto.
Finshark AB är bolaget som levererar den tekniska biten för bl.a. kontoinformationstjänster, alltså denna funktion, men de är inte själva en bank. De står under Finansinspektionens tillsyn och de flesta storbanker har anslutit sig. Det är alltså inget man behöver känna oro kring. Man blir inte kund hos dem utan vi använder oss helt enkelt av deras tjänst för att kunna leverera den här nya funktionen med kontoändring- och verifiering.
Vi vill understryka att detta är en engångsinloggning/-medgivande och varken vi eller Finshark har fortsatt eller löpande tillgång till dina konton eller dina transaktioner hos din externa bank.
Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta:
HoistSpars kundtjänst 08-555 177 92, info@hoistspar.se
Våra telefontider är vardagar 09.00-12.00.
Med vänlig hälsningar,
HoistSpar