Det kan finnas olika orsaker till varför du inte lyckas logga in. Om du inte redan är kund, se ”Hur blir jag kund hos HoistSpar?”.
Vid problem med vår inloggningstjänst kommer vi att informera om detta på startsidan. Om det inte är något problem med vår inloggningstjänst, prova gärna att följa anvisningarna nedan.
1. Kontrollera att ditt BankID fungerar genom att logga in hos exempelvis en annan bank eller myndighet. Om ditt BankID inte fungerar, vänligen vänd dig till den bank som utfärdat e-legitimationen.
2. När du har kontrollerat att ditt BankID fungerar, prova att stänga ned din webbläsare och öppna den på nytt. Skriv sedan in www.hoistspar.se (använd inga sparade genvägar eller gå via sökmotor). Prova att logga in på nytt.
3. Om du fortfarande inte lyckas logga in, prova gärna att använda en annan webbläsare. Våra Internettjänster fungerar bäst med de modernare versionerna av de vanligaste webbläsarna. Vi rekommenderar våra kunder att i första hand använda Firefox eller Chrome, alternativt Internet Explorer version 9 eller senare.
Om du har provat de tre stegen ovan men fortfarande inte lyckas logga in, vänligen kontakta Kundtjänst så hjälper vi dig.